پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118127
از بين بردن درد کمر با تزريق نمک
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1529

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از قدس انلاين، بررسي ها نشان مي دهند، ورزش منظم مانند ورزش‌هاي صبحگاهي، پياده‌روي و شنا در جلوگيري از بروز ديسک کمر مناسب است و با انجام اين ورزش ها مي توان تا 80 درصد درد هاي مهره هاي کمر و ستون فقرات را بهبود بخشيد. اين درد ها به هنگام استراحت افزايش و در زمان‌هاي فعاليت کاهش مي‌يابند.

ازآنجا که مهره‌هاي گردن و کمر بيشترين حرکت را دارند بنابراين به صورت خود به خودي گردن و کمر عمده‌ترين ديسک‌ها را تشکيل مي‌دهند و از آنجا که درد ديسک کمر درد مطلقي نيست بنابراين در اکثر موارد در بيماران اختلال حس در پا ايجاد مي‌شود و بيماران از سوزن سوزن، گزگز، مور مور و سرماي غيرعادي در پا شکايت دارند.

 براساس گزارش شبکه خبر،بررسي ها نشان مي دهند با ورزش هاي کششي و دمبل هاي سبک مي توان ماهيچه هاي کمر را تقويت کرد و انحراف مهره هاي ستون فقرات را از بين برد و مصرف نمک به مقدار مجاز نيز از ديگر مواردي است که باعث بهبود درد کمر مي شود.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html